top of page

Tysiące udanych akcji serwisowych

Nie sposób wyobrazić sobie sprzedaży urządzeń oraz materiałów eksploatacyjnych do nich bez dedykowanego wsparcia serwisu technicznego.

 

Serwis Techniczny wrósł organicznie w strukturę Neximago jako rówieśnik Działu Handlowego. Jego początki sięgają czasów świetności fotografii analogowej, czyli rejestracji obrazu przy pomocy halogenków srebra i odtworzeniu go w skomplikowanych procesach fotochemicznych. Serwis legendarnych mini-labów Noritsu Koki czy Konica-Minolta był rozpoznawalną domeną Neximago (Tetenal).

Wraz z pojawieniem się nowych rozwiązań przenoszenia obrazu na trwałe podłoża uruchomiliśmy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis mini oraz mikro-labów w technologii druku atramentowego (Epson, Fujifilm) oraz termo-sublimacyjnego (DNP, Kodak). Pod względem serwisowym aktywnie towarzyszyliśmy ewolucji tych technologii, by aktywnie uczestniczyć w ich szczytowych osiągnięciach. To ostatecznie dzięki nim oraz foto-kioskom druk fotograficzny dotarł do szerokiego kręgu konsumentów. Dzięki foto-kioskom Kodak Moments, vendingowym urządzeniom do natychmiastowego druku zdjęć w trybie samoobsługowym, każdy z nas zyskał bezpośredni dostęp do możliwości druku osobistych wspomnień.

 

Naturalna ewolucja i ekspansja skali działania serwisu technicznego nastąpiła wraz z objęciem opieką serwisową setek foto-kiosków Kodak Moments, pracujących codziennie w detalicznych placówkach handlowych naszych partnerów. Część prac w zakresie bezpośredniej opieki serwisowej w terenie przejął zespół regionalnych przedstawicieli techniczno-handlowych Neximago. Ich mobilne działania na terenie kraju są na bieżąco koordynowane, monitorowane i raportowane dzięki rozbudowanej platformie softwarowej. Optymalizując codzienne aktywności serwisantów regionalnych, zwiększa ona efektywność i szybkość interwencji serwisowych. Rozbudowane bazy danych pozwalają na rejestrowanie charakteru i typu usterek oraz awarii urządzeń, pozwalając na wypracowanie odpowiednio optymalnych rozwiązań eliminujących przestoje urządzeń. Pozyskanymi w ten sposób danymi dzielimy się zarówno z producentami urządzeń, jak naszymi klientami.

 

Ponad dwudziestoletnie doświadczenie w naprawie i optymalizacji pracy sprzętu zaowocowało elastycznym, często nieszablonowym podejściem w rozwiązaniu problemów technicznych i organizacyjnych. Dodatkowym atutem Serwisu technicznego urządzeń jest ścisła współpraca w ramach jednej organizacji z Call Center - Neximago.

bottom of page